loading...
دو کبوتر....
همراه همیشگی بازدید : 2 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

 


روی دیوار دلم
چه کسی بود نوشت
پارک کردن ممنوع!
من دلی دارم اندازه دریا جاری
نفسی دارم چون برگ گل یاس سپید
درد دل وابکن و پیش بیا
که درون دل من مهر تورم دارد
کنج دیوار دلم
دکه ای دارد دل
مملو از روزنه ایمان است
و
پر از عطر اقاقی هاییست
که تو
از کلبه سرسبز بهارم چیدی
در هوای دل من
بوی عطر، مریم، و، زنبق، و یاس 
پیچیده
روبرو کلبه قلبم پیداست

درد دل وابکنی
قفل دل بگشایی
نفسی از ته دل چاق کنی
کوله بار سفری برداری
وبیایی برویم

برویم تا ته با هم بودن

تا خدا 

تا بهشت

تو بگو...

با من می آیی؟


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    --

    آمار سایت
  • کل مطالب : 97
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 84
  • بازدید سال : 94
  • بازدید کلی : 3,619
  • کدهای اختصاصی